2013. 09. 18.

Sziasztok!

Sziasztok!


Két orvostanhallgató, és egy művész-közgazdász szubjektív véleményét olvashatjátok a blogon könyves élményeiről.

Nem is olyan régen éve olvastam egy felmérést, mely szerint a magyar emberek naponta 1,5 oldalnál kevesebbet olvasnak irodalmi szöveget. - Bár szerintem ez a probléma nem csak a magyar embereket érinti. -Tehát a felmérés nem vette figyelembe a különböző újságokat, magazinokat, és a filmfeliratokat. Ez utóbbit azért említem, mert a húgom az "Olvastál már ma?" kérdésre gyakran adja azt a választ, hogy "Persze, ilyen meg olyan filmet néztem feliratosan".
A felmérés 1000 ember olvasási szokásait vizsgálta, nyomtatott és e-könyvek olvasására nézve. A felmérés teljes egészére már nem emlékszem, de a figyelmemet a napi 1,5 oldal nagyon megragadta.
Tudom, hogy manapság mindenkinek egyre kevesebb ideje van olvasni - én sem vagyok ez alól kivétel, de igyekszem tenni ez ellen. Különösen azóta, mióta ezt a statisztikát olvastam.

Egyikőnk sem képzett könyvkritikus, de mindhárman szeretjük a könyveket, és a lapok között megelevenedő a jó történeteket. Az érzéseinket, benyomásainkat szeretnénk megosztani veletek - néha majd mind a hárman egyszerre - , hátha a mi megközelítésünk jobban felkelti az érdeklődéseteket, mint a semmitmondó fülszövegek a könyveken.



Olvasásra fel!
Tori

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése